Getting Ready!

God Morgon alla, vaknade nyss och har tagir en kopp té. Nu ska jag ut på stan med Josse och hitta ett par snygga booooots!
 Sedan blir det väl en massa annat småplock med som det alltid blir antar jag. Apropå det, tycker inte ni att folk är
alldeles för tjocka och osunda nuförtiden. På väg till festen igår såg jag en tjej som var helt enorm! Hur kan man???????? 

Anyway nu ska jag hoppa in i duschen och använda mitt schampoo som kostar 4500 kr flaskan!!

Här nedan kommer dagens outfit, päls från Acne, jeans från ACNE!

 

Kommentarer
Postat av: hejhej:)

jätte fint, du värkar vara en mode tjej ;p

:)

2010-09-25 @ 12:31:24
Postat av: Selmastito99(stallet.se)

va snygt älskar jackan skitsnyggt



//selmastito99 (stallet.se)

2010-09-25 @ 12:44:07
Postat av: snyggingen_julle (stallet

grymt snygg blogg du har! :)

2010-09-25 @ 12:46:14
Postat av: Arlighet ( Stallet )

Hej !

Grymt snygg bild, har du funderat på att bli en sådan designer ? Jag tycker det då du har en jäkligt bra smak för kläder:)Du kanske ska bli model också ! Du är ju super smal och snygg!!!! Lycka till med model livet, samt stailingen ( om det är det du vill bli ) Hejdå:):D

2010-09-25 @ 13:06:39
Postat av: muuLa (stallet.se)

Taha :> i morse drack jag också té till frukost, det är gott som tusan :)

Jag gillar jeansen, och stolen brevid ser helt mega skön ut 8DD Hoppas att du hittar några snygga booooots med din kompis :] jag tycker även att din bloggdesign är jättefrän! ha det så kul på stan :D

2010-09-25 @ 13:14:35
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-25 @ 13:43:19
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjenare tjenare!



Jo jag marknadsför just nu min blogg för att flera ska hitta min blogg då jag hjälper små bloggar och även storbloggar ( men framför allt små bloggar ) med att designa deras blogg gratis..



Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig och 'bloggvärlden' med att skriva ett inlägg där du tipsar om att man kan få designhjälp via min blogg eller om du bara skulle vilja posta en länk eller nåt i din blogg som hänvisar till mig?



förlåt för att jag störde med en reklam kommentar, men vore kul om folk fick se att det finns en blogg som gör gratis designer för att hjälpa små bloggar m.m



Ha det. // robin hood.

2010-09-25 @ 14:44:21
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Amanda - MANDOSA

snyygt ;)

2010-09-25 @ 16:29:37
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Linn på Shetlands__

NICE outfit 8D

Och boots is the real shiet,men då du snackar om boots,hurudana menar du då? ^-^

Vanliga eller läder med stålhätta?^w^

2010-09-25 @ 16:36:11
Postat av: Aurora (STALLET)

Väldigt fin outfit! Men varför köper du så dyrt schampoo?

2010-09-25 @ 21:03:10
URL: http://alltutaninget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0